Friday 26 March 2010

Suratkhabar Sinar Harian dan Harian Metro..

Salam.Lama tak singgah ke blog ni.
Masa yang ada banyak digunakan untuk merancang macam-macam program.
Masa tidur pun tak cukup apatah lagi masa nak online.
Pagi semalam sebelum pergi pejabat macam biasa aku pergi laa singgah kedai mamak yang biasa aku beli suratkhabar.
Then lepas beli suratkhabar 2 aku pun belek-belek laa suratkhabar 2 sepintas lalu jer dalam kereta.

Tiba-tiba...........................

Haaa..gambar aku buat program terpapar kat dalam surat khabar Sinar Harian.
Pastu tak semena mena telefon aku berbunyi-bunyi kawan-kawan aku bagi tahu yang aku masuk suratkhabar.Aku pun buat-buat terperanjat laa.Walhal aku pun dah tau muka aku masuk surat khabar.

Pastu ada jugak kawan aku bagi tahu yang program yang aku buat ni masuk suratkhabar harian metro jugak.Terus aku capai kunci kereta aku dan pergi ke Seven Eleven mencari Suratkhabar Harian Metro pulak.
Memang Sah...Muka aku masuk suratkhabar Sinar Harian dan Harian Metro semalam.

Pagi-pagi ni aku bangun dari tidur aku sedar-sedar suratkhabar Sinar Harian dan Harian Metro semalam masih ada dalam dakapanku..Hihi.

No comments:

Post a Comment