Monday 14 December 2009

TAHNIAH...MALAYSIA LAYAK KE FINAL...



MALAYSIA 3 vs LAOS 1
Malam ni tak semena-mena dan tanpa di duga aku telah mampu mengadap TV selama hampir 90 minit lebih.Ia tak lain dan tak bukan kerana penangan siaran langsung bola sepak peringkat separuh akhir sukan sea di Laos.Walaupun aku tak puas hati tengok team Malaysia main tp aku nak ucapkan Tahniah kpd semua pemain2 krn telah mampu mengalahkan Laos yg mendapat sokongan padu penyokong2nya.Kat sin i juga aku nk ucapkan TAHNIAH kpd penyokong-penyokong Laos diatas semangat kesukanan yang tinggi yang aku dapat lihat sepanjang 90 minit masa permainan td.

Sepanjang 90 minit masa permainan td xde pulak aku tgk letupan mercun ataupun balingan bunga api ke padang..
Balingan botol2 dan bekas2 minuman pun tidak kelihatan.Lagi stu walaupun kalah aku tak de jugak melihat Bendera2 negera Laos dibakar oleh penyokong Laos sendiri...
Mungkin penyokong2 Malaysia dan FAM kene belajar daripad Laos cara2 mendisiplinkan diri cara penyokong bola sepak negara kita.

Pe2 pon Tahniah sekali lagi kepada Team Malaysia...
Malaysia Boleh..Bravo...Bravo...

No comments:

Post a Comment