Tuesday 19 January 2010

Program motivasi pelajar Sk Batu Berendam 2

Salam..hari sabtu lepas sempat laa menghadir satu program motivasi pelajar untuk pelajar2 darjah 6 2010 yang akan menduduki peperiksaan UPSR pada tahun ini.Kesemua pelajar yang hadir adalah 100% pelajar darjah 6 SK Batu Berendam 2 Melaka.Yelahh.Dah tentu laa program anjuran sekolah diorang.

Antara wajah-wajah pelajar lelaki calon2 UPSR Sk Batu Berendam 2 yang tengah bersemangat dengar ceramah motivasi aku.hahaha.ye2 je...ntah2 tgh "blurr" dengar aku merepek sorang2 2..aku pon tak tahu apa yang aku cakapkan 2..hahaha.Ni saper laa duk tangkap gambar aku dari belakang ni.aku sruh budak2 tu tgk skrin tanpa pejam mata sbb aku aku tgh blurr jap..hahaha.ni aku tanya budak2 ni.Saper nak kawin dengan saya.masing2 angkat tangan.Bajet aku hensem laa 2.
Masih angkat tangan.Siap berebut2 lagi.Dah.cukup2.Kamu semua belum tiba masa utk kahwin lagi.Sekarang tugas kamu semua adalah belajar.Aku menenangkan keadaan.
Slot kedua.Bersama En Afiq Abu Bakar.Kawan aku yang lagi power.

Aku harap pelajar2 Sk Batu Berendam 2 mendapat sedikit semangat yang dapat dikongsi bersama.Klu x rugi jer lah sekolah kamu panggil kami dalam program tersebut.Masa habis program 2 sekolah dh nk jemput sekali lagi kami pada bulan 2.Pada masa 2 program untuk ibubapa pulak.Huhhh..apa pulak laa nk cakap pada parent2 yang of course nye lebih berpengalaman dari aku.xpe nanti aku cakap laa ape yang aku nak cakap.hahaha.

Ok.petang ni aku nak kene pergi hospital.malam ni aku kene tido kat hospital.Jaga adikku Ahmad Aizat yang baru lepas buat pembedahan.

Nanti aku bagi tau pengalaman aku tido kat hospital.Best ke tak..hak...hak...

No comments:

Post a Comment